Subject: Sadama (kinnistute ja vara) müük
From: "Laura Raadik NOVE" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 14:29:39 +0300

Tere

Pöördun Transpordiameti poole, kes teostab riiklikku järelevalvet
sadamaseaduses ja selle alusel kehtestatud õigusaktides sätestatud nõuete
täitmise üle.

Küsimus on järgmine:

*	kui sadama pidaja võõrandab sadama (kinnistud koos varaga), siis
kas lisaks eraõiguslikele kokkulepetele müüja ja ostja vahel (notariaalne
ostu-müügileping) on nõutav ka teatud avalikõiguslike nõusolekute saamine
või protsessi läbimine tulenevalt sellest, et müügiobjektiks on sadam?

Kui vastus on eitav, siis piisab sadamaseaduse järgi Transpordiameti
teavitamisest sadama pidaja andmete muutumisest.

Lugupidamisega

Laura Raadik

Laura Raadik
Vandeadvokaat
Lepingu- ja äriühinguõiguse valdkonna juht
+372 610 8032 / +372 5815 0030
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Advokaadibüroo NOVE OÜ
Estonia pst 9, Solarise keskus, 10143 Tallinn
+372 610 8010
 <http://www.nove.ee/> www.nove.ee

 <https://nove.ee/>

 <https://www.facebook.com/nove.advokaadibyroo>
 <https://www.linkedin.com/company/15170883>

E-kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni,
mille avaldamine on keelatud. Kui e-kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis
palun teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri ja selle
manused oma arvutisüsteemist. Täname teid!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.